måndag igen

nu är det dags för ännu en omläggning så jag sitter och väntar på bilen som ska komma och hämta mig. 
Efter provsvaren jjag fick sist så har jag hunnit tänka och smälta det lite så just nu längtar jag bara tills medicinen ska sättas in så att jag kan bli piggare och må bättre. Hoppas på att det blir snart!  
 
Imorgon ska jag och pappa åka till lund igen för en ny kontroll av cancern och det är jag alltid nervös inför. Man tänker och tänker och bara hoppas på att cancern fortfarande håller sig borta! 
 
 
Anonym

Hoppas det gick bra i lund. Kram lykkes mamma

Stina

Tack för det fina armbandet. Hoppas det gick bra på kontrollen.
Kram

Anonym

Hej Sofie!
Läste om dig i Smp idag (18/12). Du är så fantastiskt stark och jag önskar dig en God Jul och att 2016 blir ett år av många glada besked för dig.
Kram
Claes

Stina

Hej, Sofie!
Hoppas du har fått de nya medicinerna så du är piggare. Jag önskar dig och din familj en jättefin julhelg med mycket tid för mys tillsammans.
Kramar från Öland

Anonym

God Jul stumpan...hoppas att allt är väl med dig.⛄🎁

Gabriella

God jul :) hoppas allt är bra med dig💜

Gabriella

God jul :) hoppas allt är bra med dig💜

Eva

Jag har följt din blogg ett tag nu utan att kommentera. Jag är mycket imponerad av din styrka och hoppas att den följer dig in i det nya året,
God jul till dig och din familj,
Kram
Eva

Lisa

Hoppas julen varit bra för dig 🎁 🎄 Med julklappar och god mat och att du mår okej ! Tänker på dig , och hoppas snart att få se några rader från dig . . . . . 💌

Anonym

Gott Nytt År 🍸👗👠🎉🎊
Hoppas du mår bra och går wn ljusnande framtid till mötes.

Stina

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År 2016 <3