Min överraskning

Min överraskning är hämtad ! Min efterlängtade Kattunge 😃! Det blev en blandning av main coon och skogskatt! Jag är så glad man bara kan bli! Just nu går hon runt och nosar överallt och är riktigt nyfiken på allt nytt :) vi har blivit goda vänner redan. Min lilla smilla ♡♡
Nina

Vilken goding 💕
Den överraskningen är du så värd. Har läst bitar av din blogg o vill lämna ett avtryck så du vet att jag varit här... Du skriver och berör. Jag läser och blir matt. Du är en kämpe!
Styrka 💕

Thesan m familj

Vilken sötnos du har skaffat dig 💖
Vi kommer och hälsa på er någon dag .
Många kramar till er båda ❤️❤️❤️

Theresa

Vilken söt överraskning! :-)

Anette

Vad härligt att höra att du är hemma igen! Är så glad att allt har gått bra, fortsätt kämpa. Fuck cancer

Alice

åh vilken fin överraskning!

Hanna

Hej,
Hittade din blogg av en slump o vill bara skicka tusen styrke-kramar o massa energi ! Håller alla tummar o tår föratt du snart ska må bättre o bli frisk !! Du verkar vara en stark o positiv tjej, stay strong!