glatt humör

Det är inte lika lätt att orka med vardagen längre. Det som alltid har varit en självklarhet innan. 
Idag var det dags att handla och trött som jag är så är inte det alltid så himla lätt att pallra sig ut. Men är man envis som jag är också så ger man sig inte :) 
Handlingen gick bra och jag ficm med mig allt hem, till och med lite dellikatesser från fiskbilen hihi kräftor är min favorit! 
Just nu så lagas det lunch hemma hos mig i mitt kök. Med musiken på hög volym och ett strålande humör faktiskt. Det är ju fredag och min bror kommer hit snart på fika,  jag ska äta gott med familjen och min älskling ikväll. Vad mer kan man begära för att drt ska va en bra dag :)? 
Ska ta vara  på denna helgen nu innan strålningen sätter igång nästa vecka!  
 
 
Anna Göransson

Jag är så imponerad av dig, Loggan! Du minns nog inte mig (Ante Göranssons lillasyster) men Jag tror på dig och vet att du är stark nog att vinna över den där jävla cancern! Styrkekramar!

Svar: tack så jätte mycket ! Självklart minns jag dig :). Jag ska ge cancern vad den förtjänar det lovar jag :) !
Sofie Logren

philipp

Hej Sofie! Det är Philipp här, hur är det med dig? Hoppas att allting går bra :o Vill du kanske ge mig ditt telefonnummer igen så att vi kan prata? Du kan skriva det till [email protected] om du vill det=) Jag hoppas att vi hörs och jag hoppas att du har det bra <3

Svar: hej philipp :D Vad glad jag blir av att du skriver :) självklart ska du få mitt nummer, jag skickar det i ett mail till dig. Allt är okej och jag mår nuläget väldigt bra. hoppas att allt är bra med dig också :) <3
Sofie Logren

Jonna

Hej Sofie, läste nyss om dig i SMP och blev väldigt berörd. Blir förbannad, cancer är en jäkla skitsjukdom oavsett vem det drabbar, men när en ung människa som du drabbas är det ännu mer skit. Önskar dig all all lycka i kampen mot den. Fuck cancer!!!